Startsidan    Tävlingsinfo    Startlista    Kontakt    Logga in

Välkomna till
Tjejloppet Kristianstad
onsdagen 15 maj 2019!

Anmälan är öppen! Så det är bara att samla ihop tjejgänget och anmäla sig eller helt enkelt anmäl dig själv och låta andra haka på efterhand!

Det blir det 30:e Tjejloppet Kristianstad - och det ska vi ju givetvis fira lite extra! Vi kommer att jobba hårt för att det blir en extra trevlig kväll i Tivoliparken och det blir givetvis bara trevligare ju fler som kommer!

För er som gillar att klä ut er så är temat "Party", för att liksom göra det lite extra festligt. Men missa inte att beställa årets tröja i samband med anmälan, som blir "mörkrosa" och förhoppningsvis med ett fint jubileumstryck, givetvis kan man också beställa baguetter och mackor precis som vanligt, men det gör man separat när man bestämt sig för vad man vill ha i mackorna.

Och om du var med förra året och missat bilderna, så kika in på vår Facebooksida där de flesta borde vara med på någon bild.

Bild från Tjejloppet 2018

Träna med Härlövs IF:

Besök www.harlovsif.se och hitta mer information om klubbens träningar tisdag, torsdag och söndagar eller spring gärna en egen runda på motionsspåren vid Bockatorpet vilken dag i veckan du själv eller du och dina kompisar vill. Elljusspåret på 2,5 km är tänt 6:00-22:30 varje dag året om (då det är mörkt). Blir du medlem i klubben så kan du få tillgång till omklädningen i Bockatorpet 6:00-22:30 varje dag.

Välkomna till en härlig och festlig
löparkväll i Tivoliparken!

Tjejloppetlogga

Tjejernas eget lopp i vackra Tivoliparken!

BTR-bild